Bästa kvällen i mitt liv, någonsin.

Kvällen igår va otrolig, bästa kvällen i mitt liv helt klart.
Trots 7 timmars lång väntan, matkrig, nerknuffad flera gånger, folk som svimmade och sjukt trångt så var det så jäkla grymt och verkligen värt allting. Hade kunnat göra om det ikväll igen utan tvekan.
Bästa konserten jag någonsin varit på och förmodligen den bästa jag någonsin kommer att vara på, ångrar ingenting på hela den kvällen.
Tack LMFAO, inget kunde vara bättre.
Mobilen dog ganska snabbt och hann därför inte ta många bilder alls och bara 2 videor, men det gör inte så mycket för känslan och upplevelsen hade ändå inte blivit detsamma i ett foto eller i en video.
ALL min kärlek till Redfoo och hans crew, detta var första gången jag kollade på dom men absolut inte sista.
Nästa gång blir det på hemmaplan, MIAMI<3
#PARTYROCK #LMFAO

Bilden är från igår när det va cirka 5 timmar kvar, fler bilder kommer senare.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: