All you need

Hey guys, vad händer?
Jag behöver sommar och sol, jag behöver bli brun och jag behöver använda alla mina shorts i garderoben.
Jag behöver skaffa mig ett par Ray Bans och ett par vita converse, eftersom att converse är dom bästa skorna i världen.
I sommar vill jag tälta vid någon sjö med folk jag älskar. Jag vill grilla marshmallows och ta sena kvällsdopp.
Jag ska skaffa mig ett fritidskort och åka så långt det räcker. Jag vill besöka platser jag inte visste fanns. Jag vill träffa underbara nya människor och jag vill åka till Liseberg, ofta.
Jag ska ladda ner skön sommarmusik som jag ska spela hela sommaren, jag ska skapa minnen med mina nära och kära som jag aldrig glömmer.
Jag vill kunna dra på mig en klänning eller tunika och sätta upp mitt hår i en fläta och sedan vara fit for fight liksom, redo att gå helt enkelt.













Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: