Silenced by the night

Hello homies! Imorses (som jag redan skrivit i tidigare inlägg) åkte jag till Ullared. Strax efter 5 gick jag upp för att fixa mig och käka för att sedan åka vid 6. Gick ganska fort ner och vi va la där efter mindre än två timmar. Vart ganska lungt på Ullared i början men efter nån timma kom det fler och fler folk hela tiden, vid 12 vart det knökat och vid sminket/parfymerna gick det knappt att komma fram. Men somsagt, dom som jobbar där hade säkert sagt att detta va en lugn dag så det hade ju faktiskt kunnat va värre.
I vilket fall så älskar jag att gå i Ullared, även om det kanske är mycker vagnar, folk som stressar fram och tillbaka, trångt osv osv. så är det ju faktiskt ganska mysigt ändå. Hittade massa fina grejer som ni kan se här under. Köpte även en sporttopp till mig själv och en Aladin ask till ett julklappsspel. Fick även bli lite julklappar till både mamma och pappa och mig själv, tack för det.
Fick bli lite julklappar till mina favorithundar också, köpte en filt till Siri och leksak till Daisy. Godisarna får dom dela på :)
 
När jag kom hem packade jag bara upp grejerna och sen la mig framför tvn och spela tvspel, alldeless för trött för någonting annat.
Kollade Real Madrid vs Málaga förut, en stor besvikelse tyvärr. Men vi fortsätter kämpa och hoppas till tusen att det är Casillas som står i mål nästa gång. Adán gjorde då inget fel, men visst vill man ha orginalet alltså. Började även kolla på när Milan spela men orkade aldrig kolla färdigt. Nä nu ska jag ta och lägga mig framför en film, ha det bra! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: