Julaftons morgon, lyckligare än någonsin

Godmorgon, julafton äntligen!! :D
Gick upp vid 8 imorses och åkte iväg till mina kusiner för att vara jultomte, blir så glad att se dom, dom sken upp som bara den när dom fick se jultomten och dom berätta att dom hade varit så snälla, haha finaste kusinerna finns inget bättre än att göra dom lyckliga<3 Lägger upp bilder på det senare för dom ligger på mobilen :)
När jag kom hem igen så åt jag frukost tillsammans med mamma, pappa och Ebba. Efter frukosten satte vi oss i soffan, jag hade tänt brasa och mamma eller nån hade tänt massa ljus runt om. Riktigt mysigt! Mamma och pappa fick en äppelmust låda eller vad man ska säga, riktigt fin tycker jag och jag tror att dom också blev glada :) Dom fick även Yankee Candle och en skylt där det stog ''Shoot for the moon, Even if you miss... you'll land among the stars'' Jättefin tycker jag.
Vet ni vad jag fick då? Jag kan fortfarande inte fatta det!! Jag kan säga så mycket som att detta är den bästa julafton jag nånsin haft. Så jäkla lycklig så det finns inte.
Jag tänker hålla i en julklapp ett tag, så får vi se när jag berättar för er. Men mycket annat kan jag absolut lägga upp!
Fick bh och trosor från Change, en chokladpinne eller vad man ska säga haha, man lägger den i ett glas varm mjölk så blir det riktigt fin varm choklad. Fick även en fotboll utav Ebba, även om jag visste att jag skulle få den så bllev jag så glad! Äntligen :D Och sen nästan det bästa av allt, en bok på tyska om Mesut Özil, världens finaste fotbollsspelare. Min största förebild någonsin, så jäkla lycklig.<3
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: