Christmas Eve

Imorses så hade mamma och pappa ordning på två paket som vi skulle öppna allra sist. När jag hade dom två kvar så fick jag först öppna det ena, vilket visade sig vara lappen ovanför. Blev så jäkla glad för att jag äntligen skulle få åka till Tyskland igen! Ett av världens bästa länder, älskar verkligen Tyskland! Förmodligen ett arv från min mamma haha :) Blev iallafall överlycklig och studsade runt som en känguru, kramade mamma och pappa såklart, kramade Ebba och så haha. Sen hade vi då en sista julklapp kvar. Jag och Ebba fick varsin och vi öppnade dom samtidigt, eftersom att mamma sa att vi fick likadana grejer. Vi tog upp en papperslapp där det stog massa småtext på tyska och vi fattade ingenting. Mamma sa snabbt ''men vänd då!!'' vi vände på lappen och såg att det stog Justin Bieber live. Det var de ända jag hann läsa innan jag märkte att Ebba börja lipa som bara den, och när jag såg henne så kunde jag såklart inte hålla mig så där satt vi två och storgrina som bara den, och då kunde mamma heller inte heller hålla sig så där satt vi tre tjejer och lipade haha. Pappa satt brevid och flina och kollade på haha. Efter ett tag när vi hade samlat oss lite så läste vi lite tydligare och det visade sig vara biljetter till Justins Believe turné i Berlin, Tyskland. Så jäkla glad vart jag och nu kanske ni förstår varför jag va så glad förut, och varför jag fortfarande är så glad haha! Är så glad för min systers skull eftersom att hon verkligen älskar Justin hur mycket som helst. Så fint att se henne lycklig<3
Bästa mamma och pappa i världen har jag. Precis som alla andra säger om sina föräldrar idag på julafton haha. Men vad hade vi gjort utan våra föräldrar? Dom är ju bäst<3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: