Turkey!!!

Wohooooo!!! ÄNTLIGEN är dagen framme och vi drar till TURKIEEET!! :D Flyget går inte förrän 17:25 tyvärr, men för att ha tid på oss så får vi åka hemifrån halv 2, men det ska nog gå bra! Förutom (som vanligt) att jag har ganska bråttom, mindre än 3 timmar kvar och jag ska plocka ur och plocka i kläder från resväskan, ska även rensa lite och kolla ifall jag ska ha med mig allt, jag ska äta frukost, duscha hitta nånting att åka i och leta fram grejer till handbagaget. Woho, och istället sitter jag i sängen och skriver här. Jaja, kommer förmodligen inte ha internet i Turkiet så det får bli som det blir, ska försöka uppdatera någonstans mer (här,twitter,instagram) innan jag går på flyget. Ha det så bra!!!! Bilderna nedan är från Turkiet förra året, förutom den på mig när jag ligger nyvaken i sängen, den är tagen här och nu haha.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: