7- Min dag

Började riktigt segt. Hade ställt klockan på kvart över 6 för att sedan ligga kvar till halv 7. Gick upp när den va 5 över halv 7, nått sånt, tog på mig och gjorde sånt som många andra gör innan skolan. Gick och la mig efter de i en halvtimma, sen gick jag upp och drog till skolan.
Resten av dagen vart la mest som vanligt, rätt ointressant och tråkigt om jag ska dra igenom hela vårat schema för dagen så jag tänker låta bli faktiskt.
Just nu då, har försökt hjälpa min älskade syster med att hitta praoplatser i Stockholm, problemet är ju att hon inte vet vad hon vill praoa med så det går ju sådär.. Tur att jag slipper sånt detta året ;)
Senare blir det träning, ska bli riktigt gött faktiskt. Känns som att de vart typ 3 veckorsen jag tränade sist eftersom att jag inte gick dom två gångerna som va förra veckan vilket berodde på lite olika grejer.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: