Me Love

Herregud vilken match, idag blev det stukad tumme för mig som just nu är tejpad, men man ska ju inte precis klaga eftersom att sarah fick åka till akuten, hoppas det går bra för dig.
2-2 blev slutresultatet, hade kunnat vara bättre. Vi får jobba med humöret tjejer.
Jaja det blev som det blev och de är inget man kan ändra på nu, i efterhand. Bra spelat ändå, allihopa.

Nu får jag ta och glömma detta i några timmar framöver och försöka va glad eftersom att pappas sida utav släkten kommer om typ 30 minuter för att fira mig eftersom att jag fyller på torsdag.
Skriver antagligen senare ikväll om vad jag fick och lite sånt. Måste faktiskt ta och fixa mig nu eftersom att jag har rätt bråttom, sitter i mjukisbyxer osminkad just nu heh. Har inte ens städat mitt rum, okej nu fick jag väldigt bråttom. Hörs!




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: