Hey baby, I think I wanna marry you!

Äntligen hemma efter en lång hemfärd. Tro mig, den var lång.. Nästan lika långt tog det att åka till Skåne, tyvärr. Haha ni anar inte! Ojoj.. Jag är iallafall hemma levande, tack och lov.

Det har vart riktigt soft att vara iväg ett tag, har verkligen inte hänt nånting. Va bara i Ystad en sväng och köpte en tröja och ett såntdär ''bronze powder'', jag menar varför inte?
Resten av tiden har jag bara legat stilla och tjockat mig typ. Har badat i havet lite då och då men det har ju inte blivit så att jag har legat i länge. I, doppa sig, upp. Haha.. ;)

At the moment är jag rätt seg, man blir faktiskt trött utav att vara i Skåne och inte göra nånting ska ni veta ;)
Haha nej men det är väl för att jag sov typ två timmar inatt eftersom att jag vaknade 175 gånger baraför att jag är förkyld och för att det var äckligt varmt.
Har inte sovit nånting i bilen påväg hem heller. Och oj vad man ska klaga, har jag inget bättre för mig eller? Borde packa upp min väska som står och väntar på mig, jahapp.
Ey bro, ska fixa mina saker nu åså hörs vi när jag har lusten att skriva nästa gång, peace!


Kommentarer
ebba

okej då vet vi

2011-06-07 18:25:47
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: