Omw to school

Gick upp halv 7 idag så att jag inte behövde stressa så mycket nu på morgonen, fast jag blev ändå klar minst en halvtimma innan jag ska dra mig mot skolan.
Eftersom att jag blev tidigare än vanligt så slipper jag ju även stressa när jag skriver här, vilket är bra för då kanske de blir ett längre inlägg än vanligt, eller kanske inte..
Har ont i halsen idag också, nu vet ni.
Första dagen på lovet, inte lika roligt som man hade hoppats på menmen, får väl ta dagen som den kommer, allt är inte roligt här i livet. Det är ju bekräftat iallafall.
Ska sakta ta mig ner till hallen för att ta på mig min jacka osv och sedan dra mig till skolan tillsammans med Jennifer & Bella. Blir säkert nice, mhhhmmmmmmm.

Kind of..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: