Let me tell you something...

image description
Varför har jag inte bloggat..?
Alltså ja, har inte hunnit helt enkelt, kan man skylla på det? Dessutom använder jag knappt min dator längre haha. Kom nyss på att jag behöver en ny också. Eller behöver och behöver.. VILL ha en ny dator :)
Igår efter träningen drog jag över till ström för att passa mina små babysar hihi.
Blir kvar här tills imorgon, ska till kyrkan halv 10 så lär behöva ställa klockan buhu... :(

Idag då? Världens bästa Nicholas har hjälpt mig med tvätten (haha för gullig är du!) medans Sebastian och ebba segat med film.
Drog precis lite kinamat med ebba också, usch gillar inte det alltså haha :( Ner gick det iallafall! Om det inte kommer upp snart igen…? Hahah neeej då! ;)

Nä nu ska jag ta och stänga ner en stund och försöka vara lite social med ebba som glor tv ;)
Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: