No woman no cry

Hej på er!
Vad har ni för er? Antar att det är lov för dom flesta skolor runt om i Sverige.
Jag vet att jag har vart skitdålig på att uppdatera här det senaste men som tur är har jag en ursäkt ;) Är faktiskt i Stockholm för stunden och min mobil gick sönder för några dagarsen så vad ska man göra, är ju nästan aldrig hemma men nu när jag ändå hade tid över så lånade jag pappas dator lite snabbt för att berätta hur läget är :) Lämnade in mobilen i morses och jag fick besked om att jag skulle hämta den imorgon morra och då är bloggandet igång igen! Förhoppningsvis =) Ha en fin fredag!
En bild på One Direction, passar ju bra eftersom att dom är här i Stockholm och ska vara med live i X Factor om 15 minuter, se till att kolla då! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: