Inställt (?!)

Fick nyss reda på att träningen är inställd idag, jag som ville träna :(
Eller jag ville ju kanske inte precis, men det hade vart gött och dessutom (som jag har skrivit i tidigare inlägg) så hade det ju behövts. Får ta och hitta på nått annat idag då, blir spännande och se vad det blir.. not.

Dessutom så shoppade jag ingenting i Danmark. Eller bara ett par overknee strumpor + 'presenter' (?) till andra.
Vet inte varför jag köpte mer till mig själv, iofs så va de ju jobbigt att prova varenda sak eftersom att man hade tjock vinterjacka + halsduk, vantar osv eftersom att det va så kallt att gå på stan.
Såg ett par byxer jag ville ha inne på anthon som jag igentligen skulle provat men inte orka så jag köpte dom aldrig, det va typ ett par svarta chinos med ett brunt bälte till, dom va faktiskt ganska snygga.
Ska ta och köpa mig ett par sånna här i sverige nån dag i livet. hm..
 + ett brunt smalt bälte, snyggt va?
Det är inte jag på bilden och heller inte sånna chinos jag vill ha,
det fick bli en bild så att ni skulle förstå på ett ungefär.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: