The last weeks

Ååh vad härligt. Nu har jag äntligen lagt upp alla bilder som skulle synas på bloggen. Vad nöjd jag är :) Det var så längesen jag bloggade, men nu så :)
Under den tiden jag varit off här har jag varit on på många andra ställen. Tillexempel så har jag varit på ytterligare en Justin Bieber konsert i Sverige, den 22:a. Stog i kö sen halv 7 på morgonen till Golden Cirkle, alltså totalt 11 timmar. Ebba tyckte att det var värt och om hon är nöjd så är jag det också! :) Vi fick platser längst fram och vi var jättelyckliga.
Har även vart iväg på tre kalas, ett 40-års kalas och två små kusinkalas där båda blev 8 år! Så stora :) Och som jag skrev en annan gång så fick jag biljetter till PSG - Real Madrid när dom kommer hit till Göteborg för att spela. Men det fick jag när jag var inne på ett internetcafé i Berlin. Bästa bästa bästa. Kan inte beskriva känslan och jag har fortfarande inte fattat att det är sant. Jag kan inte fatta att jag ska få se Mesut, jag kan inte fatta att jag ska få kolla på en match med Real Madrid, det bästa laget någonsin. Jag är bara så lycklig. Tack mamma, pappa och Ebba och självklart mormor för att ni hjälpte mig. Ni är bäst.<3
Annars har jag spenderat väldigt mycket tid med min familj och min pojkvän. Är så glad att jag har er.<3
Denna veckan har jag varit sjuk, gick hem efter första lektionen i måndags och sen dess har jag bara legat i sängen och mått dåligt, har haft jättemycket mensvärk, feber, illamående, ont i halsen och spytt. Hoppas att jag hade min värsta dag igår för idag känns det mycket bättre. Idag kan jag sitta upp och tillexempel skriva här, det hade inte gått igår, eller någon annan dag denna veckan. Hoppas jag snart blir helt friskt igen, det hade varit skönt.
Ha en fin dag, det är trotsallt fredag. Kram! <3

Kommentarer
Ebba

Älskar dig så mycket <3<3

Svar: Älskar dig<3<3
Anna Axén

2013-05-03 17:05:25
URL: http://www.ebbalouise.forme.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: