Slowly back on track

Nu har jag äntligen fått gjort det. Nu har jag äntligen gjort det!
Sist gång skrev jag om att jag skulle lägga upp bilderna från Berlin här på bloggen, men jag har inte orkat och inte haft så mycket tid heller för den delen. Men nu så! Jag lovade mig själv att jag inte skulle göra ett endaste litet inlägg här på bloggen tills bilderna var uppe, och nu så :) Tyvärr så får jag inte till det med små bildtexter under bilderna men det får duga. La upp bilder på blandannat Checkpoint Charlie, minnesstunden av alla judar som dog, mat & dryck, O2 World, familjen, Berlinbjörn aka Frihetsgudinnan, berlinmur osv. osv..
Ska lägga upp fler bilder på bl.a. Madame Tussauds och även min favoritplats, Olympiastadion. Kram!! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: