Långhelg

Godmorgon!
Här ligger jag i min säng och väntar på att min underbara ska vakna. Fyller år om 1 vecka och 4 dagar och jag vet inte vad jag önskar mig, hhmm..
Jag har blivit mycket bättre och kunde faktiskt gå till skolan igår för första gången på en och en halv vecka, men det var skönt att kunna uppdatera sig lite efter att ha varit borta så länge i influensa och öroninflammation.
I tisdags bestämde jag mig för att göra hemmagjort glass efter att ha varit inne på en blogg och sett ett recept på passionsfrukt- och mangoglass. Det blev jättegott och var jättelätt att göra, tog mig ca 7 minuter från att jag började tills allt var färdigt.
Idag kommer mina kusiner hit och sover här, ska bli så mysigt! Så jag ska ta mig upp ur sängen nu och fixa iordning lite, ha en fin dag! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: