FamILY

God eftermiddag.
Idag är inte en bra dag för min del, hade sån mensvärk i morses så jag inte visste vad jag skulle ta vägen, fick ta tabletter och la på en vetekudde och tillslut blev det bättre. Har i princip sovit hela dagen och jag är fortfarande trött.
Jag är arg och ledsen på personer som jag inte kan förstå mig på, som jag trodde förstog sig på mig. Men ändå kan jag inte vara arg, för jag vet hur lyckligt lottad jag är för att ha den FAMILJ jag har. Och min storasyster som är den bästa människan i hela mitt liv. Mina mor- och farföräldrar, deras hundar, mina kusiner. Just därför vill jag inte vara arg, för hur mycket skit folk än pratar och hur lite folk än bryr sig så vet jag att jag ändå har min bästa familj och jag är så jäkla glad för det.<3

Kommentarer
Ebba

Du är den bästa i mitt liv och du är för bra för att ha idioter omkring dig. Jag vet hur jobbigt det känns just nu men jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommer vara vid din sida. Alla tider på dygnet året om. Du är min allra bästa vän och du förtjänar det bästa här i livet. Jag älskar dig så obegripligt och obeskrivligt mycket. Du har alltid mig. Alltid <3

Svar: Jag älskar dig så otroligt mycket, det finns inget slut. Du är den bästa i mitt liv och utan dig hade jag suttit ensam och lipat, jag är så tacksam för att jag kan prata med dig om allt och du vet att du kan göra samma med mig. Du är den ända som förstår mig och när du finns med så behöver jag ändå ingen annan vän. Älskar dig.<3
Anna Axén

2013-03-02 22:19:05
URL: http://Www.ebbalouise.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: