Body on ME

Godkväll! :)
Denna helgen har jag haft saker att göra hela tiden, i fredags åkte jag och min fina vän Rebecka till Trollhättan för att äta Subway träffa hennes kompis, mötte även upp Ebba och Klara när dom hade slutat deras skoldag och sedan tog vi bussen hem tillsammans alla fyra.
Träningen blev tyvärr inställd men jag hade inte kunnat träna på grund av att jag vart så jäkla förkyld, igen. Så jag, Becka och pappa var hemma och kollade på Hypnotisören, medans mamma och Ebba var i Trollhättan för att gå på ''konsert'' och kolla på Eldkvarn. Vi hade riktigt mysigt här hemma och jag fick senare på kvällen höra att Ebba och mamma hade haft det minst lika mysigt.
På lördagens morgon vaknade jag upp brevid en nyvaken men mycket vacker vän. Vi gick ner för att äta frukost och sedan skyndade vi oss med att göra iordning saker och ting lite sabbt. Vi åkte ut till Sollebrunn med pappa och Ebba till en match som jag egentligen skulle vara med och spela. Men återigen var jag sjuk. Det var svinkallt att stå brevid och kolla när jag hellre hade velat vara med. Men vad ska man göra? U can't do everything.
Jag var ändå glad, och efter matchen åkte vi till Trollhättan för att tvätta bilen i automattvätt men det var ju självklart skitlång kö, tror vi väntade i vs 45 minuter. Men vi underhöll oss i bilen och skrattade en del.
Kvällen tillbringade jag tillsammans med mamma, pappa, Ebba, Ullrika och Bendji framför melodifestivalen, så skönt att vara med familjen! Grattis till första plats Robin Stjernberg!!
Igår (söndag) var jag så lycklig, jag städa rummet vilket jag inte gjort på flera veckor, skinande rent nu!! Plockade fram gitarren och spela lite, det lilla jag faktiskt kan haha! Testade även ifall mitt keyboard fortfarande funkade och visst gick det igång! Gött som bara den. Synd att jag glömt alla låtar haha, får lära mig om allt på nytt! Alltid roligt att spela musik.
Var även lycklig för jag hittade systemkameran, och den har inte vart framme på ett tag! Jag blir så lycklig när kvällssolen hittar fram. Blev även lite tid med bästavännen, Mr. Shuffles<3 finaste.
Hoppas ni haft en fin helg och en go vecka!! Sista veckan för min del innan prao i två veckor och sedan påsklov, wohooo!!!!!!! :D

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: