Fredag den 13e, favoritdag

Så himla mysig kväll igår, gjorde mat tillsammans med mamma och Ebba som bestog av italienska köttbullar i tomatsås och pasta på min beställning. Så himla gott vart det! Första riktiga middagen på länge faktiskt. Kändes bra ju :) När vi hade ätit upp och dukat av osv. så bänkade vi oss framför tvn, zappade mest i början i väntan på Criminal Minds. Myskväll med tjejorna i familjen helt enkelt, eftersom att pappa är i New York, eller snarare påväg. Usch är så himla avundsjuk :( Flygresan dit är väl inte så frestande iofs, 9 timmar instängd i ett flygplan, inte det bästa. Men helt klart värt!
Idag då? Hade så tråkigt och ville göra något så jag, mamma och Ebba åkte ut till Ljungskile för att gå en liten promenad vid havet och sedan blev det en fika på ett litet café, nice huh? :D
Ikväll är det Ebba som beställt maten, vilket såklart blir klyftpotatis i ugn och kött med brunsås, håller mig till potatis och tzatziki faktiskt.. Men sjukt gott det med! :)

Feel the power

Världens finaste syster





Träffade på en söt säl som solade sig, Anna hette den.









Ebba, mamma och jag. Älskar er så mycket

Kommentarer
Ebba

I LOVE YOU SOOOOOOOOOOOO MUUUUUUCH HIHIHIHI<3<3<3



XOXO

2012-01-14 18:05:54
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Tilda

cute :-)

2012-01-16 16:40:09
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: