Working on it

Som ni ser så har jag en annan design för stunden. (om det inte hunnit uppdaterats för er än, klicka f5)
Får se hur länge jag har kvar den, det ser så tomt ut? Gör det inte de? Och sen gillar jag inte heller när det blir stora bokstäver i överskriften automatiskt, haha aldrig nöjd. Ååååh vad jag klagar, trevligt!
Nä men faktiskt, älskar verkligen att man kan lägga in bilder i större format, så himla vackert tycker jag!



Gick riktigt bra på matteprovet idag! Jag menar.. riktigt bra! Hihi så lycklig, blev alldeless till mig när jag kommit ut från klassrummet, knas. Jobbigt om jag får F nu bara, nääää! A blir det!

Klockan är redan halv fyra? Ojdö, ska snart knalla iväg för att dra på mig träningskläderna och sedan vidare till träningen, känns riktigt bra! Älskar fredagsträningar! :D
Ha det bra hörrni! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: