Nästan det värsta som hänt.

Fick en kommentar utav en tjej som ville att jag skulle lägga upp 1-2 år gamla bilder på mig. Det hade jag gärna gjort, om nu bilderna fanns kvar.
Sorterade alla mina bilder häromdagen, som ni vet. Tog ungefär 1 och en halv dag för mig. Så sjukt mycket bilder och så många minnen. Hade äntligen fått ordning på allt. Trodde jag.
Helt plötsligt kommer det fram en ruta där det står ''deletes all photos'' nått sånt, jag tänkte bara FAAN!!! NEEEJ!!!! Klickade på avbryt minst hundra gånger, tror ni det hjälpte? Så fan heller. Började lipa barnslig som jag är. Men det vart faktiskt bilder där sen jag va liten, hela min uppväxt i bilder fanns på datorn. Kom senare på att allt borde hamna i papperskorgen och slutade lipa, det var ju bara att dra tillbaka dom liksom, visst att jag vart tvungen att sortera allt igen, men det brydde jag mig inte om längre. Bara dom fanns där.
Sen när jag märker att bara NÅGRA finns så börjar jag lipa igen. VART FAN HAR DOM ANDRA TAGIT VÄGEN?!?!?!
Är fortfarande så jävla depp och jag tänker leta igenom hela datorn för dom bilderna. Hejdå.

Kommentarer
Fanny

:((( höjden av otur ! Tycker synd om dig Gmn <3

2012-02-17 14:23:13
URL: http://www.cederlove.devote.se
Fanny

:((( höjden av otur ! Tycker synd om dig Gmn <3

2012-02-17 14:23:45
URL: http://www.cederlove.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: