Tuesday's grey and wednesday too

Igår vaknade jag tidigt utav att mamma kom in och väckte mig, vi käkade frukost och fixade oss och sen åkte jag, mamma och pappa till Göteborg. Jag behövde nya fotbollsskor och mamma skulle fixa ''hemlisar'' hhmm...
Hittade Cristiano Ronaldo's perfekta, underbara, drömfotbollsskor som jag provade ut storlek och allt i. Tyvärr finns dom bara i affärer som grässkor, och just nu behöver jag bara inneskor. Ska vänta ett tag men senare ska jag utan tvekan köpa dom som uteskor också.
Blev alltså då inga fotbollsskor över huvudtaget, dåligt med inneskor nu för tiden i affärerna tycker jag.
Mitt på dagen någon gång blev vi hungriga så vi gick till Saluhallen för att käka, trångt men visst funkar det! Nyrenoverat och allt.
Kom hem igen senare på eftermiddagen, var trött så jag gick direkt upp på mitt rum och la mig i sängen och kollade på Scary Movie 4. Tycker dessa filmer är riktigt läskiga alltså, speciellt på kvällen när man kollar själv.
 
Idag har jag vart på ungdomsavslutning med fotbollen. Vart prisutdelning och sedan visades Ice Age 4 på bioduken. Drog hem tillsammans med Jennta när filmen var slut, vi la oss hemma i sängen och kollade på ytterligare en film. Lite läskigare denna gången, The Ring 2, så vi får la se hur jag kommer sova ikväll...
 
Har precis kollat klart på matchen mellan Real Madrid och Espanyol, varken jag eller Mourinho är preciellt glada över resultatet. 2-2 blev det, ärligt talat Real, bättre än så mot Espanyol kan ni ju!
Ska nu städa mitt rum lite snabbt, byta sängkläder och lite andra sånna grejer och sen ska jag äntligen lägga mig och sova. Ska bli så skönt, denna helgen har inte precis varit någon avslappningshelg... Som tur är, så är veckan kort. Slutar redan på Torsdag och inga inlämningar, prov eller läxor har jag. Riktigt riktigt skönt måste jag säga.
Orkar förmodligen inte skriva något mer ikväll så jag slänger på ett godnatt i detta inlägg också, sov så gott inatt. Ta hand om er, godnatt❤
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: