Sick mode

Hej på er kompisar. Wazzaaap? Jag är förkyld som bara den så jag vet inte hur jag gör med träningen imorgon, min hjärna vill ju självklart träna fotboll men vet inte ifall kroppen pallar. Det får vi se imorgon :)
Igår då? Åkte till trollhättan med min syster för hon övningskörde. Vi åkte till överby men det vart så jäkla mycket folk så efter 10 min åkte vi hem igen, skulle egentligen bara ha grejer till Xboxet men vi palla inte köa så vi drog hem igen. Mot kvällen så kom Jennifer till mig och det va ju så roligt att få se henne igen efter en vecka borta i Egypten. Hon stannade här över natten och vi låg och kollade film, skratta, tjöta osv osv.
Idag har jag, Ebba och Jennta suttit hela dagen och spelat gta, Bella kom hit en stund också och va med haha. Men visst har vi levlat och fått jäkligt mycket pengar, det va de värt.
Ebba vill att jag följer med henne till Ikea imorgon för hon ska ha tag på ramar, hyllor osv men jag tror inte jag orkar. Måste städa, duscha och lite sånna grejer. Skönt att ha några dagar hemma nu bara eftersom att det har varit så mycket det senaste. Vi får se hur det blir med det haha.
Ha det så bra!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: