Long Day

Hej på er! :) Haha jag som skrev imorses att jag skulle städa mitt rum och sen ''hitta på'' vad jag skulle göra. Kan ju berätta att jag har gjort typ allt förutom just att städa mitt rum ;)
Efter frukost fixade jag iordning mig och sen rensade jag hela min garderob, bar iväg 3 fulla kassar med kläder till missionskyrkan för insamling, dom tar kläderna och ger till behövande i Göteborg. Känns som att jag fick gjort något riktigt bra för en gångsskull. Jag använder dom ju ändå inte så varför ska jag ha kvar dom? :)
Efter det så hann jag knappt komma innanför dörren innan jag skulle iväg igen, åkte med pappa till Nol för att han skulle kolla vart han kunde ställa bilen i fortsättningen när han tar tåget till Stockholm eftersom att han åker dit varje vecka. Sen åkte vi till Trollhättan för att hälsa på min farfar som har lagts in på sjukhus, tycker så synd om honom. Precis när han blev utskriven därifrån så åker han in igen. Hoppas allt går bra, älskar dig<3
Åkte vidare till överby för att köpa fotbollsskor men det fanns nästan inga, fy vad dåligt tycker jag. Gick in i tre olika affärer och det fanns typ 3 par skor i varje affär och det va samma tre i alla haha. Så vi köpte alltså inga skor, påvägen hem stannade vi i Sylte för att köpa godis och sånt till ikväll.
Nu är jag äntligen hemma och det har varit en lång dag och dagen är inte slut än. Ska gå ner till familjen och några gäster är här också så ska vi käka julmat. Lite tidigt kanske? Vet inte haha.
Skriver lite senare igen, ha en fin kväll puss!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: