This is love

Ebba kommer fram till mig i tv-rummet och säger "hehe Annaa... Jag va med i en tävlig... Och jag vann detta" så tar hon fram händerna hon har bakom ryggen och visar mig Dirty Bass albumet, signerat, på riktigt. Va? Va? Nääää?? Wake up wake up typ.
Ebba har alltså, som jag förstår, varit med i en tävlig på nån JB sida där dom hade 12 signerade Dirty Bass album som man kunde vinna om man skrev en text om varför man skulle vinna, hon hade skrivit om när jag försökte hjälpa henne att vinna biljetter till Justin (även om vi inte vann). Visste inte alls om nåt av detta försen nån timma sen när jag fick skivan i handen, skivan som Far East Movement en gång har hållt i.
Världens bästa storasyster. Inte bara för att hon har fixat alla i FM's autograf, utan för att hon är som hon är och gör som hon gör. Jag har alltid älskat dig och kommer alltid att älska dig, föralltid. Tack för allting.<3


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: