I know what i want in the end

Hade verkligen fullt upp hela dagen igår! Hit och dit, fram och tillbaka liksom..
Jobbade för det mesta så jag kan ha skoj och shoppa lite i Stockholm på höstlovet när jag ska vara där en vecka, ååh nice!
På kvällen fixade jag förrätt och efterrätt hemma iallafall, mamma stog för huvudrätten. Körde liksom trerätters.
Till förrätt vart de drinkar och några andra små grejer, huvudrätten bestog av kött, potatis och nån svampsås gjord av svampar vi fått av farmor och till efterrätt vart det glass med kaffe över, låter sick men såå gott! Jag använde kolaglass med kola/vanilj-kaffe. Hur gott som helst och gick på 5 minuter?

Nice va? ;) Kanske borde bli bartender? Ååh fatta va kul! :)




Well, så vart min lördagskväll iallafall. Ullrika, Bendji, Amanda och Alex kom hit ett tag senare på kvällen också, vart väldigt trevligt faktiskt! :)

Dagen idag bestog av att dra en sväng till Ikea, världens roligaste på en söndag! Eller inte -.-
Blev att köpa lite grejer till nya lägenheten i Stockholm och jag fick med mig nån lådgrej till rummet.
Påvägen dit vart man ju tvungen att plugga lite på det roliga kemiprovet som är på tisdag, alltid lika kul! Hhmm..


Kommentarer
Tilda

vi har vårt prov imorn! trevligt när man kommer på de på söndags morgon ;c

var också på ikea idag! :)

2011-10-16 21:30:44
URL: http://ttiildaa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: