Godnatt!

Kom hem för ett bra tagsen, men det första jag gjorde när jag kom hem va att sätta mig med Ebba och sara i soffan eftersom att dom kollade på Hur många lingon finns det i världen, och på nått sätt lyckades jag faktiskt gråta till den, hhmm... När filmen va slut och jag hade gråtit färdigt så åt jag lite snabbt och sen satte sig hela familjen och kollade på sista filmen av Pirates of the caribbean, de vart inte igår som hela familjen satt i soffan tillsammans utan att massa andra pers satt med. Mycket trevligt vart de iallafall. Matchen då? Jodå det gick riktigt bra, sista seriematchen vunnen med 7-1 mot Holmalund, wihoo! Tråkigt att de är sista utematchen för i år bara... Nä men nu ska jag ta och sova, rolig skola imorn ju! Elleeer..?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: