21/10

På fredag bär det av till Malmö! :) Har äna saknat skåne nu när jag inte vart där på några månader.. Ska bli riktigt nice att dra dit igen! Skåne har ju liksom en liten speciell plats i hjärtat.
Slutar 5 över 3 på fredag och drar direkt efter det så packningen måste ju vara helt klar imorgon, har redan börjat tvätta lite smått men jag får ta och skynda mig en del nu.
Blir bara borta över helgen men lite ska man väl ha med sig iallafall, tar ju alltid med mig för mycket ändå haha.
Iallafall! Ska bo på hotellet S:t Jörgen mitt i stan så slipper ju gå en massa kilometer för att ens se en mataffär iallafall haha.
Mamma och pappa va där tillsammans nån gång förra året, mamma har ju tjatat om frukosten en del hhmm.. Men det gör ju inget om den är sådär jättegod eftersom att det finns gym på hotellet, så nu vet ni vart ni kommer hitta mig på dagarna ;) Haha nejdå.
Hoppas bara att det är lika bra som det verkar!





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: