Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Har vart på dåligt humör det mesta utav dagen så jag kände inte för att skriva nått här. Just nu är jag ju inte precis på topp men jag håller på att bli gladare, sakta men säkert. Måste vara glad till matchen sen ju (: Och nej, det har inte hänt nånting. Allmänt sur bara liksom, så tråkig är jag (:

Orkar inte börja med ett komplicerat inlägg just nu med massa bilder och sånt från tjejkvällen i Fredags. Kameran ligger dessutom nere så jag orkar inte hämta den. Ni får stå ut ett tag till kompisar.

Min moster och hennes man plus nicholas och sebastian va här nyss, mormor och morfar med. Fick nån daim grej, en tidning med ögonskugga och pengar utav mina kusiner. Mormor och dom firade ju mig i torsdags men eftersom att hille och dom inte kunde då så fick det bli idag.

Om ungefär 20 minuter ska jag dra iväg på match mot upphärad/sjuntorp i sjuntorp. Hörs antagligen när jag kommer hem! Om det inte blir för sent.. Jaja hejhej! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: