You & Me

Dåså.. Kan ta och förklara lite mer om morgonen för er eftersom att jag är hemma nu.
Vaknade tidigt idag, runt 6? Väcktes utav att nån höll på att greja utanför min dörr, men jag somnade snabbt om igen. Vaknade sedan utav att mamma pappa och Ebba kom in och sjöng för mig, tror nästan att de va första gången jag har sovit när dom har kommit in, i alla år innan så har jag vart vaken ett tag och ''låtsasover'' när dom kommer in ;) Haha, men så var det inte denna gången iallafall! (:
Fick en rosa väska från Bikbok utav Ebba som jag själv va med och köpte ^^ Fick bodylotion, nån spraydeo, en T-shirt, ett halsband och två strumpor som man kan ha i ballerina skor. Får en Iphone efter att vi har vart i Turkiet också, mitten på juni ungefär :)
Skulle igentligen vänta tills femman kom ut men den kommer ut i USA I slutet på juli och kommer till Sverige tidigast november, senast årskiftet, men jag tycker att fyran är snyggare än femman så det får bli 4an istället. Men så kommer jag till dehär att jag inte kan bestämma färg.. ;) Vit har ju precis kommit ut så jag funderar på om jag ska ta den? Eftersom att dom allra flesta har den svarta.. Jaja får se hur jag gör, det är ju en månad kvar tills jag får den iallafall (:


Ni får bilder på sakerna jag fick senare, efter att mormor och dom har vart här så att jag kan ta kort på allt samtidigt.
Och jo, en sak till! Tack så mycket för allt Grattis på Facebook! :)


Kommentarer
Moa Fröjd

Jag tycker den vita för den är mer typ "ovanlig" för inte lika många har den :) <3<3<3<3

2011-05-19 16:40:45
URL: http://moafrojd.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: