Jag Kommer

Eftersom att jag brukar hålla vad jag lovar så får jag väl göra det även idag. För er som har missat så skrev jag igår att jag skulle lägga ut bilder på allt jag fick utav mamma och pappa, ebba, mormor och morfar, staffan +familj, så här har ni små vänner.


Jetset klocka = mormor och morfar
Pengar (syns inte på bild) = Staffan + familj
Bodylotion + rollon = mamma och pappa
Halsband = mamma och pappa
''Ballerinastrumpor'' = mamma och pappa
T-shirt (som är beställd) = mamma och pappa
plus att jag får en iphone när jag kommer hem från Turkiet, som ni redan vet.



Min nya kärlek♥

Min andra nya kärlek♥
Väska = Ebba

När jag ändå håller på så tror jag att jag har glömt och skriva att jag va i trollhättan med jennifer i onsdags, köpte bara ett par shorts från H&M, men ändå.



Sådär, nu måste jag faktiskt städa eftersom att mina tjejooor kommer hit lite senare för att 'fira' mig :) Älskar er♥


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: