Burn That Bridge

Det är fredag, fredag utan träning. Första gången på riktigt länge, känns lite tråkigt faktiskt.. Har sovit bort hela den tiden jag brukade träna idag, gick nämnligen rätt hem och la mig efter skolan. Väcktes vid 4? nått sånt, för att jag skulle börja städa och annat sånt tråkigt.

Imorgon ska jag till skolan 10-12 (bara för att slippa gå dit mån-tis)
Efter det drar jag mig först mot uddevalla för att äntligen köpa nya fotbollsskor, sen vidare till ikea för att köpa grejer till mitt rum, tex. tavla, garderobsdörrar, ljusrör osv.. kommer bli nice :)





You seem like the type
To love em’ and leave em’
And disappear right after this song.
So give me the night
To show you, hold you
Don’t leave me out here dancin’ alone

You can’t make up your mind, mind, mind, mind, mind
Please don’t waste my time, time, time, time, time
I’m not tryin’ to rewind, wind, wind, wind, wind
I wish our hearts could come together as one


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: