At The First Page

Dåså.. har äntligen kollat klart på Eurovision Song Contest 2011, har inte så mycket att säga om det, fel låt vann.. That's it.

Kan ta och berätta om vad jag fick istället! Eftersom att det är så mycke intressantare :) naat.
Fick 500kr utav farmor och farfar plus en 'tavla' eller vad man ska kalla det, fin va den iallafall!
Utav min faster och hennes familj fick jag presentkort på Gina Tricot för 300:- och ett armband som passar perfekt till mina sommarskor! :)





Är iallafall nöjd med det jag fick, får mer på torsdag när jag fyller för då kommer mormor och morfar hit, även min moster + familj och morbror + familj. Kommer bli nice :)

Nu ska jag ta och lägga mig eftersom att jag har vart trött nästan hela dagen, imorn ska jag sova så länge jag bara kan. Tack och hej!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: