Göteborg

Det var så stressigt imorses så jag hann inte blogga över huvetaget. Vilket igentligen va tänkt.
Jag vaknade 8 idag, nån som vet varför? Har aldrig vaknat såhär tidigt innan. Kunde iallafall inte somna om men jag låg kvar i sängen ända till 10 i 9. Hade ställt klockan på 9 men 10 minuter hit och dit, vad spelar det för roll? Fixade mig iallafall och åt sedan frukost tillsammans med Ebba, Sara och Hanna. Tiden rann iväg alldeless för snabbt så när vi va färdiga hemma stressade vi oss iväg till frisören. Har nämligen klippt mig idag ;) Iaf, när jag va klar där så gick jag hem igen -själv denna gången-. Hann inte mycket mer än att komma innanför dörren hemma för jag och mamma åkte själva in till stan i Göteborg. Mycket trevligt faktiskt :) Kollade efter ett par svarta chinos, hittade ett par som va precis sånna som jag ville ha men fanns inte i min storlek, alla va nämligen förstora. Hittade också ett linne på MQ men även det var förstort. Minsta storleken va S och jag behövde ju iallafall XS, så det blev inte nått med något.
Nått som va väldigt roligt va att gå i Saluhallen (okej ''väldigt roligt'' är väl lite överdrivet, men trevligt va det allt, bortsett från allt folk som stog i vägen). Mamma köpte massa bröd och nått kött, lite oliver och fetaost, även nån marmelad (?) osv.. Inte så intressant kanske, men nu vet ni iallafall.



Va inne på Cappuccino och tog en fika också :)



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: