Rest in peace. Love you ♥

Duschade precis, innan det så kollade jag på CSI Miami som vanligt. Fast detta avsnittet va riktigt dåligt på ett sätt.. Den ena killen blev ju skjuten så han dog -Rest in peace ♥-, det var begravning i slutet och det är ju självklart att jag grät. Vet inte hur CSI ska klara sig utan honom helt ärligt.
Jaja nu är jag för trött för att skriva mer, ska upp tidigt imorgon plus att jag måste plugga lite nu innan jag lägger mig.
Kan ju iofs meddela att jag har lärt mig en del utav Lady Gaga's nya låt Born This Way nu. Coolt, huh? :) plus att jag börjar komma in på paparazzi :) Jaja, vem orkar lyssna på mitt keyboard tjat? inte jag iallafall. Hehe.
Somsagt så ska jag läsa igenom min text några gånger nu, änta tills den sitter. Hhmm.. kan ju ta ett tag. Nejdå. Nu ska jag iallafall sova. Snart iallafall. Godnatt :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: