Nikolina Danielsson

Idag är det äntligen träning igen, ute dessutom :) Har inte tränat på jättelänge nu eftersom att jag först va i Danmark och sen sjuk. Är fortfarande inte helt frisk men det ska allt gå bra ändå :)
Imorgon är det bowling med fotbollslaget + att vi ska äta pizza. Jag kan ju inte säga att jag är speciellt bra på bowling fast jag vann ju förra gången över isak olivia och pontus när vi körde med klassen, så det ska nog gå bra imorgon ändå ;)
På lördag är det cup också. Myckleby cupen tror jag. Söndag är det träning om allt är som vanligt. Jaja jag behöver ju inte dra hela veckan.

Nu ska jag göra mina special pannkakor eftersom att jag är så bra på det. Hörs! :)

Just det! Överskriften är bara för att Niko ville att jag skulle skriva om henne på min blogg idag ;)

Kommentarer
NIKOLINADANIELSSON :))

trevligttrevligt :))

2011-03-03 16:46:00
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: