Freak?

Idag har jag inte rört datorn på hela dagen faktiskt, kanske ni har märkt? Gjorde ett inlägg med mobilen förut, that's it!

Vaknade vid halv 11 nångång, har faktiskt sovit rätt bra inatt! Vaknade iofs vid 7 (som jag gör varje morgon nu för tiden) när dom sätter igång arbetet utanför huset eftersom att dom ska bygga andra hus där. Ååh vad trött jag blir
Iallafall! Nicholas och Hille var precis här för att lämna present till Ebba eftersom att hon nyss har fyllt år, dom stannade på fika och Nicholas käkade mat här också.

Har pratat på att träffa Bella imorn, vet inte riktigt hur det blir än. Tar väl dagen som den kommer antar jag ^^

Föressten! - Min vita Iphone 4 har kommit! :) Leveransen tog ju inte lång tid alls? Beställde den igår faktiskt, tar ut den imorgon skulle jag tro :') Puss!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: