Hold My Hand

Känner mig seg eftersom att jag inte uppdaterade nått igår, haha.
Fotbollstuneringen igår gick väl hyfsat bra ändå, kul var det iallafall! :) Tränade på kvällen också, även det va ju skoj.

Ska börja packa till Turkiet snart, måste ha packat klart det mesta idag eftersom att det är skolavslutning imorgon och jag åker ju på torsdag så jag hinner ju inte packa så mycket då.
Ska bli så himla skönt att bara åka iväg det första man gör på lovet, haha :)

Påtal om skolavslutning föressten så måste jag nog dra mig nu för att duscha och sen fixa håret, har inte bestämt mig vad jag ska göra med det riktigt än men jag tror att jag ska trippla det och jag tycker att det är snyggare när man tripplar det och sen sover med det en natt istället för att det är nygjort så jag måste göra det ikväll och få det torrt efter duschen så jag får väl passa på innan det blir för sent, har ju ändå rätt långt hår så det tar ju ett tag att fixa iordning de ^^

Vi hörs iallafall senare, om jag hinner ;) haha bb!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: