Turkiet

Hej igen! :) Kan börja med att berätta att det är 42 grader här, inte överdrivet varmt alltså.
Imorgon bär det av hemåt, tyvärr. Har vart riktigt kul här och jag kommer nog tillbaka. Hade iofs nog inte pallat va kvar en vecka till eftersom att det blir runt 50 grader då.
Har iallafall det bra, varmt bara, somsagt. Har köpt en till väska, en klänning och ett par röda Billa Bong shorts sen jag skrev sist. Riktigt nice =)

Nu vet ni iallafall hur jag har det och lite sånt. Ikväll ska jag ut på stan och shoppa slut dom sista pengarna. Måste hitta lite presenter och sånt med.

Kommer hem vid 6 imorgon kväll ungefär. Hade


Kommentarer
tildaa ♥

låter fett gött anna! :D

2011-06-22 21:28:19
URL: http://ttiildaa.blogg.se/
Mia Agneryd

Goddag! vad spännande dina inlägg verkar vara. lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. :) Ha en kul helg ;)

2011-06-27 13:53:46
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: