Turkiet del 4





Woho! Snygg mamma! ;)




hehe posar sådär lagom mycket

jag och ebba, söta huh =)


julia hittar ni på den vänstra sidan, vill ni har lite mer action kollar ni åt höger för där finns jag

tåget hittade vi på flygplatsen i turkiet när vi var påväg hem, hah

fick en bild på en utav vakterna som hängde utanför hotellet, det blev är kass bild med en kass mobil genom ett kasst bussfönster (smutsigt igentligen heh)









bilden ovanför är på flyget påvägen till turkiet

även denna är på påvägen dit, resten är hem.

Dåsåå.. så var denna resa avklarad, har vart riktigt kul! Som ni kanske ser på bilderna =) Kommer förmodligen tillbaka.

Köpte ju även lite grejer när jag var där, lägger in bilder på det senare för nu ska jag städa, skoj va? mjaa man blir ju avis. Hörs! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: