Turkiet del 2

Precis som jag skrev i förra inlägget igår så kommer jag inte riktigt ihåg vilka bilder jag tog på exakt vilken dag men jag lägger ut på ett ungefär.





Städerskan hade fixat när hon bäddade sängarna, fattar inte hur hon orkar göra samma sak i flera hundra rum haha. Men fint var det ju =)

<-- Turk  |  Svenne -->

FG! Såååå god :)

Mosken utanför hotellet, vaknade klockan 5 nästan varje morgon utav att ''prästen'' sjöng. Haha..


Nån telefonkiosk av nått slag


Hittade en hängmatta på hotellet som jag softade i medans dom andra spelade kort, haha :)

En restaurang hette så, tyckte de va lite skoj faktiskt ^^

Vart med om nått större? skulle inte tro det

En vildkatt sov i hotellets soffa. Katten hängde vid hotellet dag in och dag ut så den va liksom nästan aldrig ute på gatorna, inte sådär jättemycket vildkatt alltså :')

Aleeeeex! En utav hotellets servetörer, grymt skön kille! :)




En kväll var det showkväll, modevisning, magdans, nån eld grej, dansare och lotteri. Det här var maten den kvällen och jodå, visst var det gott! :)





Fick tyvärr ingen bild på modevisningen, men ni överlever nog ändå :')
Den sista bilden är tagen från våran balkong föressten, grymt va? :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: