Turkiet del 1

Kan börja med att säga att jag va på spa första dan, låg i en jättestor ''bastu'' på en stor platta i mitten, tog inga bilder eftersom att kameran skulle gått sönder om man tog in den i bastun där det va varmt och blött. Hittade några bilder från google som är rätt likt som ni får nöja er med =)

Somsagt, fick ligga på en platta (precis som på bilden) i ungefär en kvart

sen blåste dom upp stora säckar med skum och hällde över (även det precis som på bilden) och tog på sig en ''handske'' och skrubbade bort allt gammalt skinn

efter det blev jag sköljd med vatten och sedan fick jag gå in i ett annat rum för att få oljemassage på hela kroppen, fick även nån kräm och massage för ansiktet. Riktigt skönt var det, prefekt början på en perfekt semester! :)

Okej, dax att börja med bilderna jag själv har tagit. Enjoy!







Och här har ni oss! haha

Killen som jobbade på restaurangen, skön snubbe :) Btw så har han mina brillor på sig ;) Eller ebbas som jag lånade just den dagen ^^


Haha sjukt vilka biffar! Grymt stora, även om det inte ser ut så på bilden :)

Första shoppingen fick bli från en mataffär. Helt okej

Första dagen avklarad.
I fortsättningen kommer jag inte kunna hålla koll på vilka bilder jag tog på vilka dagar men jag försöker hålla i sär det bäst jag kan och kommer ihåg. Minnet är jättebra men väldigt kort! Eller? ;)

Kan börja med mammas födelsedag iallafall, den kommer jag väl ihåg och vet även att det var dag 2 ;) Haha just wait and see..

Alla 6 (jag, ebba, julia, ullrika, mamma och pappa) tog taxin in till hamnen för att gå runt och kolla lite. Fastnade på en trevlig restaurang och tog drinkar där =)






Väl inne på det andra stället tog vi lite att dricka där med, blev inte kvar så värst länge

Okej det var dom bilderna jag hade att erbjuda i detta inlägget, men somsagt är detta bara del 1 så det kommer självklart fler, har inte ens gått igenom hälften än ;) Kommer givetvis inte lägga upp alla bilder genom hela resan, hade tagit alldeless för lång tid! Men jag har plockat ut ungefär 90 stycken som jag kommer lägga upp här.

Ska ta och packa upp resten utav sakerna som jag inte hunnit med eftersom att jag har suttit här ;) Ha det bra kompisar!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: