Turkiet dag 3

Hej igen! Sa ju att jag kanske skulle skriva nån mer gång när jag va här! :)
Har bara legat vid stranden hela dan idag faktiskt, de va grymt stora vågor så dom flagga tillochmed rött ;) Haha men de va skitkul iallafall! :)
Har precis tagit mig en dusch så jag fick lite tid att bara softa liksom ;) Sitter och skriver här och dricker energi dricka. Finns en skitgod energi dricka här som jag aldrig sett i sverige, men den kanske finns hemma med? No idea men god va den iallafall! :) FG ´future generation´ heter den.

Har iallafall fått tag på det mesta jag var ute efter, tillexempel en OnePiece. Turkos blev det =) Köpte massa saker i den affären för det är grymt billigt där! Köpte även en Converse tjocktröja i samma affär. Mamma och ebba köpte massa grejer där med =) Ska tillbaks nån mer gång för att köpa ett par turkosa Converse, skitsnygga!

Igår drog vi in till ´city´ och gick på en stor marknad. Köpte en bikini, tre nagellack, ett par Converse shorts och en Converse väska. Haha har märkt att jag är kung på att pruta ;) Haha så himla roligt! Jag får ju ner det till det priset jag vill ha ;)

Det är grymt varmt här med, riktigt härligt! 29 grader i skuggan och 36 i solen sist jag kolla =)

Jaja precis som jag sa igår så får ni ha det så bra för det har jag! Hejdå :)


Kommentarer
isak

haha mycket converse :)

2011-06-20 13:03:36
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: