Take It Off

Pappa fyllde 40 i fredags, wohoo! Mamma fyller 40 den 17 juni, snart alltså, när vi är i turkiet.
Deras kompisar kom och hämtade dom för nån timma sen, haha snacka om oväntat i deras fall ;) Haha snacka om att dom blev chockade, fattade ingenting! :) Dom kan allt behöva komma ut lite tycker jag!

Nu när dom har åkt iväg så är jag och ebba ensamma hemma ikväll, elin och ida kommer hit och vi ska allt ha skoj :) Ullrika kommer med pizza till mig och ebba senare, vi måste ju tjocka oss ibland. Pizza är gjort för att ätas, daah! ;)

Jaja, har gått och funderat över hur snygg jag ska va på mitt outfitkort som jag tänkte ta nu ungefär men eftersom att mamma och pappa fick med sig systemkameran och jag inte tänker använda min rosa lilla söta kamera så får jag väl vänta tills mamma kommer hem, och vem vet när det blir? haha.

Hörs senare snyggingar! :)


Kommentarer
sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min och kommentera gärna så kommenterar jag tillbaka:) Få även chansen att bli veckans/dagens blogg:) Skriva jag vill vara med att få chansen att bli veckans/dagens blogg:)



Ha en super duper bra kväll:)

2011-06-10 20:49:11
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: