Borta bra men hemma bäst? Håller inte med

Hey bro!
Har precis kommit innanför dörren typ. Känns hemskt! Om jag hade vart kvar där så hade jag suttit och ätit middag på restaurangen just nu :( Tyvärr så får dom inga beställningar på dricka utav rum 501 och 502 idag. Ååhh! :(

Får väl sakta ta och börja packa upp alla mina grejer, har allt fått en del med mig hem. Missade iofs att köpa lite saker, typ som solglasögon, en till bikini, piercing, converse skor, converse t-shirt och coola glasögon. Fast då har jag ju en anledning att komma tillbaka iallafall =) För det kommer jag verkligen. Turkey, i'll come back someday!

Får ta och fixa iordning och sen ikväll, eller imorn? Får se vad som händer, men det kommer bilder iallafall.

Har haft jätteroligt, har träffat grymma personer som jag har skrattat tillsammans med som jag aldrig kommer glömma. Hassan, Alex och Hamdin ''Marcus'' tillexempel ;) Haha det är sjukt.


Kommentarer
ebba

Haha Marcus! ;) :D

2011-06-23 22:09:11
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: