Väl framme i Skåne - mobilblogg

Vägen hit gick ju bra, sov en timma och efter de så va jag ju faktiskt rätt pigg. När vi väl va framme så packade vi in alla grejer och sen satte oss och åt med resten utav släkten, tror att vi va typ 21 pers, fick äna fixa långbord. Efter vi hade ätit och allt sånt så drog jag och sebastian in i skogen, han cykla och jag gick efter. De va ju faktiskt trevligt :) drog vidare ner till stranden och körde fotboll, när dom andra börja byta om för att bada så drog jag iväg med cykeln ett tag. Har faktiskt stannat precis utanför en hage med ett försök att kunna skiva här, och de gick ju! :) som ni ser. Ska snart dra mig tillbaka till dom andra för jag har bara shorts och linne på mig så de börjar bli lite kallt ^^ Somsagt så kommer de inte bli 4 inlägg varje dag men jag bloggar när jag kan osv. Ha de bra! :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: