Nästan klar! Eller..?

Dagen började med strömavbrott, det kunde man nästan räknat ut. Internet, kyl & frys, datorer, hemtelefonen osv var avstängt. Ingenting funkade! Det stog tydligen på internet att över 300 hus i Lilla Edets kommun hade blivit av med strömmen?
Ringde iallafall mamma flera gånger utan att hon svarade, sen kom jag på den smarta idén att prova med pappa, tror ni han svarade? Nej. Fick ringa Ebba istället för att hon är i Stockholm just nu, och hon svarade tack o lov. Fick prata med pappa genom henne och han sa åt mig att gå ner i källarn och trycka på lite knappar, sen funkade det! Allt kom tillbaka, som tur va. Eftersom att hela min packlista låg inne på datorn och jag inte fick igång den  Så typiskt..
Iallafall! När jag strömmen väl var tillbaka i huset så startade jag datorn och började packa, har inte kommit långt precis.. Är klar med alla fotbollsgrejer till danacupen och har lagt fram de flesta kläder som ska med till skåne. Men ska ju packa ner kläder och alla andra små prylar till dana. Ååh blir aldrig klar! Är så trött på detta nu.
Ska ju bli skoj att komma iväg iofs, får väl se fram emot det istället.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: