That's why

Jag har inte lagt ut nått på bloggen dom senaste dagarna för att jag har vart sjuk och är fortfarande, vet inte ifall det är på bättringsväg eller inte. Det är både bättre och sämre än vad det var igår och i förrgår. Har inte ont i halsen längre som jag hade i onsdags men somsagt så har det blivit värre på många andra ställen.
Igår va nog jobbigast, får väl medge att jag hade min 'otursdag' igår också. Iallafall igårlkväll. Åh vad jobbigt det var. Allt på samma gång, ingenting jag skulle vela vara med om igen, tack.
Min ''sjuka'' eller vad man nu ska kalla det (ni fattar), har förstört en del denna helgen. För det första så är det ju jobbigt att bara vara sjuk över huvutaget och just denna helgen så är det ju träning idag (vilket det är varje fredag) som jag inte kommer att kunna gå på, dessutom är det cup med 96/95 och kalas för min kusin och moster imorgon, kalaset ska jag förhoppningsvis klara av men cupen? får se om det blir nått med den, antagligen inte :( På söndag är det träning igen och jag hoppas och tror att jag kan vara med på den.

Just nu kollar jag på tv, eller det gör jag igentligen inte eftersom att jag skiver här men tvn står på så jag kollar lite då och då.
Är rätt trött just nu eftersom att jag inte somnade förän nån gång efter tolv igår. Kan inte andas genom näsan och det gör det svårt att somna. Tillslut somnade jag iallafall men vaknade inatt igen vid fyra, va uppe en stund och sedan tillbaka till sängen, satt på sängen en stund eftersom att problemet återigen var att jag inte kunde sova. När jag väl somnade så vaknade jag igen efter tre timmar vid 7, va uppe även då men gick sedan och la mig igen. Lättare att somna då.

Allt jag har skrivit om nu har på något sätt hängt ihop med att jag är sjuk menmen, tänkte bara berätta varför jag inte hade uppdaterat somsagt. Nu ska jag ta och kolla klart på det sista utav Ice Age bara för att den filmen är på just nu.
Dessutom är det ju fredag idag så ni får ha en mysig fredagskväll! :) Ska förhoppningsvis också ha det, bortsett från förkylningen och de.. See you later!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: