Allt på samma gång

Tog en snabbdusch efter att jag äntligen packat klart väskorna, är bara lite småsaker kvar, gött att jag slipper ha de hängandes över mig ;)
Hela dagen har gått åt till att packa allting + duscha, dessutom så åt jag nyss. Ebba har tjatat hela dagen om att jag ska uppdatera min blogg, och vad gör man inte för henne alltså? ;)

Sitter och kollar på skor och piercingar som jag kan ha till sommarn, jag måste ju snart skaffa nått snyggt som jag kan gå runt i, eller hur? ;)

Dessutom så har jag tänkt på en annan sak också, det börjar bli lite dåligt med bilder eller? I början tyckte jag att det funkade rätt bra och att jag va duktig på att lägga ut bilder, även om dom inte va så roliga att kolla på så va det ju ändå bilder, och en blogg blir alltid roligare med lite bilder tycker jag! :)
Bara för att jag tog upp det just nu så kan jag ju passa på att lägga upp lite bilder från sommarn 2010 eftersom att jag längtar riktigt mycket efter sommarn nu, tror iofs inte att det bara är jag som gör det, ellerhur? ;) :)

Bilden är tagen i Maj förra året, är inte så längesen igentligen men
oj vad man har förändrats ;)
Jag till vänster och Ebba till höger, jag älskar dig. Mer än vad ord
någonsin kan beskriva, kom ihåg det. ♥

Snygging där ^^


Va i hagen med hästarna




Alla bilder ovanför är tagna i skåne (förutom den första), förstår ni
varför jag längtar dit igen eller? :)

Bilderna som kommer nedanför nu är bilder från Grekland 2010




Bild på mig och mamma, älskar dig ♥




Kommentarer
ebba

sa ju till dig att inte ta den bilden!!!

Jag älskar dig minst lika mycket älskade Anna<3<3

2011-02-15 19:35:34
URL: http://ebbalouise.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Vill du tävla om veckans intervju eller dagens blogg hos mig? :)

http://adaras.se/2011/february/vill-du-bli-veckans-intervju-1.html#comment

http://adaras.se/2011/february/tisdag-dagens-blogg.html#comment



Annars har jag fyra tävlingar i vänstermenyn med fräcka priser! :) Hoppas du vill vara med i något.

PUSS

2011-02-15 21:46:48
URL: http://adaras.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: