Nytt

Kom hem från Jennifer för längesen. Har hunnit äta och skaffat mig ett keyboard :)
Japp, it's true. Har länge velat ha ett keyboard (hhmm) som jag kan spela på när jag inte har nått annat att göra, kan ju början utav poker face också, fast det kommer jag ju inte precis långt på ^^ Kan några småsånger också. Tex blinka lilla stjärna, lille katt osv. Är faktiskt riktigt glad över mitt söta keyboard :) Det har fått sin plats vid fönstret precis brevid gitarren. Kommer att bli nice när jag har lärt mig att göra en cover utav hela poker face + Daniel Adams-ray - Gubben i lådan. Får väl se hur det blir med det ;)
Nog pratat om detta!

Förut när jag va hemma hos Jennifer så ville hon att jag skulle fixa till hennes blogg lite, och eftersom att jag är så snäll så tog jag tiden och gjorde som hon ville. Blev faktiskt rätt okej, även om jag själv inte hade valt att ha en Justin Bieber design, vilket jag även har skrivit på hennes blogg. Menmen, det är ju Jennifer vi snackar om och även om hon inte precis är ett galet fan utav honom så blev det han ändå. Jaja, hon blev nöjd iallafall och det är ju huvudsaken :)
Om ni har lusten att kolla så kan ni ju klicka här eller söka på http://jennta.blogg.se.

Ska ta mig en snabbdusch (ska faktiskt verkligen försöka att få till det till en snabbdusch) och sedan ska jag ner till soffan och kolla på Fotboll :) Milan spelar så det är ju klart att man ska kolla :)
Hörs senare eller inte alls, heh ;) LAATTEEEER! :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: